Brands of beauty

Kvalitet, eksklusivitet, enkelthed og ikke mindst en passion for niche… Det er vores absolut kompromisløse mål at finde luksuriøse nichemærker og introducere dem i Danmark, så duftelskere og kosmetikentusiaster kan få glæde af dem. Alle de mærker, vi fører, er personligt håndplukkede på grund af den skønhed, de hver især besidder og er prisvindende i både ind- og udland.

Vi er eksklusiv distributør af M2 Beauté, som er kendt for det revolutionerende serum, som stimulerer den naturlige vækst af øjenvipperne og nu også har stadfæstet sit navn inden for hudpleje med den prisbelønnede hudplejeserie Ultra Pure Solutions.

Dybt i vore hjerter gemmer sig passionen for parfumer. Ikke bare parfume som alle de andre, men dufte, som lader dig vise din personlighed, skabt af nogle af verdens allerbedste parfumører.

Vores forretning er simpel – Eksklusive mærker til eksklusive forhandlere. Simple mærker med høj effektivitet, som let og elegant kan tilføre et eksklusivt pift til din klinik, shop eller spa.

Brands:

M2 BEAUTÈ

M2 Beauté er innovativ og højeffektiv kosmetik med aktive ingredienser, som optimerer den naturlige skønhed.

I første omgang med et enkelt produkt: M2 BEAUTÉ Eyelash Activating Serum, et revolutionerende serum, som stimulerer den naturlige vækst af øjenvipperne, og som til dato er den ubestridte bestseller i M2 BEAUTÉs produktsortiment.

Siden lanceringen har M2 BEAUTÉ etableret sig som et af de mest succesrige luksus-beautymærker i kosmetikbranchen, og er med sin konstant voksende produktportefølje repræsenteret i over 30 lande.

Succeskonceptet bygger på nyeste opdagelser fra videnskabelig forskning; et grundlag for udviklingen af innovative, meget effektive kombinationer af aktive ingredienser, som udnytter alle muligheder for at optimere det naturlige udseende maksimalt.

Det omfattende sortiment af regenererende produkter fra M2 BEAUTÉ fuldender det individuelle, daglige plejeritual og medfører dokumenterbart overbevisende og synlige resultater – uanset alder. M2 BEAUTÉ opfylder i sit virke til enhver tid de højeste kvalitetskrav:

Alle produkter testes i studier udført af internationalt anerkendte laboratorier for deres effektive virkning og dermatologiske kompatibilitet.

MUTI CARE

Så enkel kan hudpleje være

MUTI FACE er et moderne, transparent mærke, som fokuserer på de vigtigste aspekter af hudpleje. Tanken om at gøre alles daglige skønhedsrutine så enkel, men så effektiv som mulig, er tydelig i hele realiseringen af konceptet. MUTI FACE er klassisk såvel som fremtidig og er det perfekte, ubesværede anti-ageing koncept af vor tid.

Ingrediens-sammensætningen er i top med fine hovedroller besat af hyaluronsyre og niacinamid (B3). Alle MUTI FACE produkter indeholder fragmenteret hyaluronsyre – hyaluron i sin reneste form. Som en naturlig komponent i huden, er fragmenteret hyaluronsyre også kompatibel i højkoncentreret form og er et sandt fugtgivende mirakel. Ved at tilføje niacinamid til produkterne, transporteres hyaluronsyren direkte ind i huden, for at sikre den optimale fugtighed i hudens nederste lag. Men niacinamid har også fremragende selvstændige egenskaber – det dæmper rødme, beskytter mod pigmentpletter og gør hudens porer mindre, så når eksperter kalder niacinamid for hudplejens nye superingrediens, er det bestemt en velfortjent titel.

Basen – den fragmenterede hyaluronsyre og niacinamid – bliver komplimenteret af retinol, vitamin C, urinstof, macadamiaolie, vitamin E, ectoin eller marineingredienser udvundet af plankton. Dette, alt afhængig af produktet, for at opnå den maksimale virkning.

Denne minimale vifte af rene og yderst effektive ingredienser i deres højeste mulige koncentration, fører til maksimal effekt. De moderne formler garanterer optimal kompatibilitet. Produkterne er også egnede til følsom og irriteret hud. Der anvendes ingen kontroversielle ingredienser, så som parabener, silikone, mineralske olier eller paraffiner.

MUTI FACE er til kvinder. Til mænd. Til alle aldre. Til enhver livsstil. I hvert et klima. Til alle, der sætter pris på god kvalitet i sin enkelhed. Med MUTI FACE, har grundlæggerene Dr. Lutz Lautenbacher og Alexander Scholz udviklet et anti-ageing plejeprogram, som implementerer moderne levevilkår i et moderne livsstilsbrand.

MUTI – Modern . Unique . True . Intelligent. Udviklet, designet og produceret i München.

Uslu Airlines

Uslu Airlines er et luksus kosmetikmærke fra Berlin skabt i New York City af den tyrkiske make-upartist Feride Uslu og den tyske iværksætter Jan Mihm. De solgte det første produkt 2003 til Colette / Paris. Uslu Airlines er trendsættende med en vifte af fantastiske farver, som er ”second to none” og baseret på de mest avancerede kvalitet formler.

Uslu Airlines tilbyder en kompleks og kreativ oplevelse med kosmetik. Vores neglelaksortiment er under konstant udvikling, vi tilbyder de mest uhyrlige og eksperimenterende læbefarver på markedet, plus vi tager os virkelig godt af kvaliteten. Vores læbestifter er dermatologisk testede og fri for duft. Vores neglelakker er 5-free! Hvilket betyder ingen skrappe, grimme giftstoffer. Ingen formaldehyd, ingen dibutyl, ingen phtalat, ingen toluene, ingen formaldehydharpiks og ingen kamfer. Vi er sluppet af med dem med succes og er stadig stolte af vores neglelakker fantastiske holdbarhed.

Nasengold

Kan en duft være spontan, utraditionel og sprudle af livslyst?  Ja!

Det unge mærke Nasengold fra Hamburg begyndte som en spontan idé, som impulsivt blev omsat og kreativt udviklet til sin helt egen identitet. Nasengold er transparente kreationer med hjørner og kant, med overraskende drejninger og nuancer, radikale og inspirerende. Nasengold er kendetegnet ved nutidige parfumer fra Tyskland: Kreationer uden konventioner og klichéer, uden dikkedarer og ballade. Nasengold er anderledes og ønsker at skille sig ud fra mængden, at være individuel, direkte og umiskendelig

nomenclature

Nomenclature fejrer design indenfor parfume-kemi ved at fremelske nutidens mest inspirerende, eksklusive molekyler – så eksklusive at nogle bliver nidkært beskyttet af duftvirksomheder som industrihemmeligheder.

Alt imens naturlige essenser soler sig i rampelyset, er det de syntetiske essenser – de menneskeskabte molekyler, der skaber duftende revolutioner. Uanset om de imiterer naturen eller virkeliggør fantasier, der rækker ud over denne verden, er syntetiske essenser de sande byggesten bag parfume. Elegante løsninger opdaget af videnskabsfolk og fra laboratorierne viftet videre til din hud og ind i din næse. Gennem en række rene og strømlinede kompositioner, udforsker Nomenclature de komplekse facetter med menneskeskabte hybrider af poesi og videnskab, der har deres helt egen skønhed – den moderne skønhed.

biehl. parfumkunstwerke

Er parfume kunst? Ja!  –  i hvert fald hos biehl. parfumkunstwerke.

Her finder du ikke duft til alle og enhver, heller ikke designerdufte, som er produceret i millionvis for at imødekomme tidens trend. Ingen lånte koncepter fra supermodellernes drømmeverden. Ingen ekstravagant indpakning. Ingen særlig flakon. Det er kvalitet og eksklusivitet, der tæller og ikke bare, når det gælder ingredienserne. I et interessant samarbejde med nogle af verdens mest anerkendte dufteksperter har Thorsten Biehl skabt biehl. parfumkunstwerke og gjort det muligt at sætte helt nye dimensioner på duftudvikling. Uden hensyntagen til kommercielle aspekter som markedsforskning, markedsføring og budgetter, har 6 af verdens top parfumører kreeret deres helt egne dufte. Hver især har de eksklusivt for Biehl kreeret luksuriøse dufte, som udtrykker deres helt egen karakter, personlighed, og olfaktoriske stil.

Kort sagt – kunst på flaske!

Mark Buxton Perfumes

Mark Buxtons vovede signatur blev anderkendt, da han skabte den første Comme dés Garçons duft, hvilket gav ham en plads i Haute Perfumery, der er parfumeverdenens svar på Hall of Fame. I dag udtrykker Mark Buxton sit kreative univers og passion for dufte via sit eget parfume brand: Mark Buxton Perfume Collection.

”Kollektionen udtrykker de mest intense oplevelser og øjeblikke af ekstase. En enkel, dog stadig dyb forbindelse til hver følelse, der er samlet i én helhedsoplevelse, som gør ord overflødige. …Jeg er vild med simple formler, absolut enkelhed, ædle råmaterialer, klassiske og naturlige – blandet med det vovede og moderne… men altid med en ubetinget dedikation til æstetikken”.

Ulrich Lang New York

Ulrich Lang New York Fragrances blev grundlagt i 2002, da den tidligere L’Oreal Executive Ulrich Lang indgik et samarbejde med mangeårige ven, Britt Biegelsen. Parret arbejdede sammen i kunstareanen i New York City med base i Greenwich Village.

Moderne fotografi har inspireret udviklingen og emballeringen af hver duft i Ulrich Lang New Yorks produktlinje. Hver duft er sammensat af udsøgte noter som en kunstfærdig balance mellem enkelhed med raffinement.

I dag har parret med succes lanceret en linje af 6 nichedufte, der distribueres gennem udvalgte forhandlere over hele verden.

Læs mere på: http://www.brandsofbeauty.dk


logo