Æstetik, kvalitet og service er nøgleord for os.
Vi sætter en ære i at tilbyde vore kunder kvalificeret rådgivning og uovertruffen service.
Vi distribuerer eksklusive HERLA, der har specialiseret sig i at producere hudpleje produkter baseret på egne opskrifter og klinisk dokumenteret hudpleje til den kosmetiske verden.

HVEM OG HVAD ER HERLA

HER beauty, HER needs,
HER femininity... simply HERLA!

HERLA er et brand, der perfekt passer til de nyeste globale trends baseret på synergien mellem naturlighed og avancerede bioteknologiske resultater.

Ideen blev udviklet i årenes løb under adskillige rejser rundt om i verden.

HERLA blev oprettet af to kvinder - Krystyna, bedstemor og Natalia, barnebarn, der repræsenterer to generationer, men deler lidenskab for rejser, kærlighed til naturlig skønhed og behovet for at gøre vigtige ting i livet.

Hvert hjørne af verden har sine indfødte planter, der afspejler dens karakter, og indbyggerne lever i symbiose med naturen, der tager det bedste ud af det. Derfor er rejsen blevet min lidenskab. For flere år siden begyndte jeg at være opmærksom på livsstilen for kvinder, der bor i forskellige regioner i verden. Min lidenskab for naturen inspirerede mig til at opdage og indsamle lokal kosmetik med unikke egenskaber. Mine rejser og min viden, der er opnået med lokale råvarer, udløste idéen om at etablere HERLA-brandet - at udtrække de mest værdifulde ingredienser og kombinere dem i en helhed. – Krystyna -

Vores brand fokuserer på kvinder og deres behov: behovet for skønhed og selvaccept, sundhed, femininitet, efter ens lidenskab og bevidst leve i harmoni med det omgivende naturlige miljø.

Formlerne på HERLA kosmetik indeholder op til 100% naturlige ingredienser
Vores produkter er baseret på naturlige planteekstrakter og livgivende botaniske olier.

HERLA-produkter fremstilles under moderne tekniske forhold, i henhold til GMP og ISO 9001-principper, dermatologisk testet og opfylder strenge sikkerhedsstandarder.
På grund af høje koncentrationer af aktive ingredienser garanterer vi enestående virkning.
Forbrugertests bekræfter produkternes virkning.